Tomorrow -> Dreamhack!

Imorgon sätter jag mig i bilen och rullar norrut mot Jönköping och Elmia.
Det är Dreamhack Summer 2012 på g och i vanlig ordning ska jag jobba som crew där. Detta blir mitt åttonde event (har varit crew sedan 2008) och precis som förra gången har jag gjort en ny specifik kategori där alla Dreamhack inlägg från årets event hamnar. Enda trista är att jag enbart kommer ha med mig laptopen upp, och alltså redigera alla bilder på laptopen (vilket jag gjorde förra eventet med). Det är tyvärr mycket tidskrävande då laptopen e lite seg och färger inte ser ut som dem ska riktigt på skärmen ;)

Kommer fota som en galning i år igen såklart, och försöka dokumentera det mesta som händer ;) Ska bli kul att träffa alla igen!

Under kategorin "Dreamhack Winter 2011" finns bilderna från förra eventet. Och som dem säger på DH: ROCK ON!






Mamsen

Hoppas du får en trevlig helg trots att du jobbar...

Lite tid för förströelse finns kanske.



Cissi

Hehe jadå :D tack mami!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)