Ronneby Today

Sitter här och väntar på att mina naglar ska torka!
Inte så lätt att skriva, haha :P Ska iallafall till Ronneby idag med älsklingen. Vi ska på fest hos Timo ikväll och så ska vi träffa hans mor samt sova där =) Lär bli kul ^.^

Är hemma igen imorgon, och då ska jag lägga upp bilderna jag tog till fotoprojektet vi hade i skolan =)

Nu till att vänta på naglarna lite till.. (Torka då för fan..:P)





Mamsen

Haha....ska man vara fin får man stå ut med en del...

Hoppas ni får en trevlig kväll med lagom mycket dricka! Tänk på morgondagen, kul att vara fräsch då också :D

Kram till gumman!

Cissi

Jo man får ju de :D Jag mår bra dock ^.^ är hemma nu :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)