A Sunny Day In The Fields







Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Laddar upp lite bilder från förra veckans soliga exkursion.
Idag har jag varit hemma från skolan för jag har urinvägsinfektion igen >.< Fan asså, den kommer titt som tätt, och det suger så hårt. Dricker iallafall tranbärsdricka som en tok och hoppas den går över snart, för imorgon är det exkursion :(

Hikingen blev kortvarig oxå, jag åkte nämligen hem på kvällen redan. Mitt knä gjorde ont (har en korsbandsskada) så visste inte om det skulle hålla för att gå hela vägen tillbaka dan därpå.. Fick iallafall skjuts hem av Sussie och hennes kille, så snällt :D

Visst ser det mysigt ut på bilderna? åh, sommar :D





Victor

Snygga, vita ben =P

Mamsen

Åh, vad ni ser ut att ha härligt väder. Blir faktiskt avundsjuk trots att vi har sol, men det är så kallt i luften.

Vad trist att ditt knä bråkar igen. Du får ta det lite lugnt ett tag framöver så det inte förvärras.



Sedan bör du också uppsöka vårdcentralen så att du får annat än tranbärsdricka....

Ha de gott gumman och jag sänder en stor KRAM från oss alla!

Cissi

Victor: aa eller hur xD



Mammi: Hehe kram <3 Ska ta de lugnt!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)