Beautiful River, Vramsån











Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Lite färgstarka bilder från måndagens exkursion till Vramsån!
Solen låg på väldigt mycket, så starka kontraster blev det :D Har inte redigerat dessa mycket alls, inte orkat ;p

Har spenderat hela dagen ute idag, i solen.. Trots solskydd lyckades jag bränna ryggen lite, inte bra.. Det är inte så farligt, men fan vad snygg linnebränna man kommer ha nu, haha. Efter skolan tog jag en tur till Vä och Tildra och tog en barbackatur i kvällssolen =) Så pass varmt fortfarande att man kunde ha t-shirt på sig =) Underbart var det ^.^ Så var borta 12 timmar idag, kom hem vid nio ikväll.. haha :p Så kan det gå ^^

Chillkväll ikväll nu, sen jäklar ska det skrivas projektarbete imorgon!





Mamsen

Ni har verkligen fått sommar men det där med att bränna sig är farligt. Du är normalt ljushyad, så var extra försiktig. Man blir brun även med en tunn t-shirt på sig.....

Fina bilder du tagit ännu en gång.

Lycka till med projektarbetet.

Kram

Cissi

Tack mami =) Jag vet, ska inte gå ut idag.. :P Förutom då jag ska till tandläkaren, ska skrapa lite tandsten, huvva..

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)