Quick Update :D

Blir ett snabbt inlägg bara innan det är dags för sängen =)
Håller på med ett jätteskoj projekt på kommunen, håller på att upprätta en liten rapport med argument till varför vi borde behålla det utökade strandskyddet kring Vramsån (+ någon sjö till är det), samt utöka skyddet runt Ivösjön och sådant ^^ Den ska sedan skickas till Charlotte på stadsplaneringskontoret och sedan vidare till Länsstyrelsen :D Superskoj är det att ha fått så pass roliga uppgifter att jobba med :D Så ska fortsätta med det imorgon.
 
Efter jobbet blev det att hämta upp Helena och bege sig ut till Vä för en tur på sötnosen Tildra <3 Blev en rätt lång tur på ca 1,5h.. Har inga bra bilder att bjuda på men tog denna från hästryggen med iphonen så den får duga ;)
 
Hoppas ni haft en fin dag allihop, nu är det dags för sängen =)
 






Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)