A Small Cornerstone Is Laid..

 
En liten hörnsten till min framtida masterpiece är lagd nu.
Ovanstående projektplan är dock fortfarande in the making, men ser väl helt okej ut so far? :P Ser nu jag glömt ett frågetecken på en frågeställning haha ^^ Inte säker på om jag skall använda alla dessa frågeställningarna heller, kanske kommer att skriva om dem lite. Men i stort sett är det typ såhär det kommer bli. Ska skriva lite mer på den imorgon, för min kursansvarige Johan Elmberg är nämligen inte tillbaka från semestern än så det är ingen brådska med att skicka in den ^^
 
Kommer nog bli mycket svärande över ArcMap och allt som har med det här att göra känner jag, men det kommer det att vara värt i slutänden. Jag är duktig på att skriva så jag är inte speciellt orolig för den skrivna delen av examensarbetet direkt. Snarare mer orolig inför den muntliga delen ;) Men är ett tag än tills dess som tur är, haha!
 
Har varit ute med Madde en sväng idag på stan iaf samt hängt lite hemma hos dem och myst med Viggo :) Har även sökt lite jobb, så snart kanske jag är anställd på Manpower, haha! Fast får väl se, har lite mailande att göra där oxå för att visa att jag är intresserad och på ;) Men nu tackar jag för mig idag, har fått en hel del gjort så känner mig nöjd med dagen :D Bara att ta tag i disken nu så den är gjord tills pojken kommer hem från jobbet :)





Matte

Ser mycket lovande ut gumman:))

Mamsen

Du är grym på att skriva och jag instämmer med Mattias. Verkligen bra!
Jobba på, både med jobb o examensarbetet så kommer detta att bli kanon.......

Massa kramar från mamma ♥

Cissi

Tack <3 Love you both :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)