Julklappsstök

 
Var egentligen meningen att detta inlägget skulle komma upp tidigare, men tiden går fort när man har roligt som det heter :D
Är nu iallafall äntligen färdig med julklappsinslagningen för i år, och det har blivit sjukt mycket paket haha :) Fast det är så fruktansvärt roligt att ge bort julklappar och presenter, så då blir det lätt lite mycket, hihi :D Ramarna som är med på bild är inte julklapp förresten, de ska jag ha till ett kollage ;) Lika bra att nämna de just in case, hehe :)
 
Är fortfarande sjuk för övrigt, vilket inte är så trevligt. Jobbade ändå idag, fast jag måste erkänna att hade det varit ett långt pass så hade jag aldrig orkat med det :p Men nu var det bara 4 timmar :)
 
Sängen väntar mig nu iallafall kan jag lova, har sovit jättedåligt de senaste nätterna så min kropp skriker efter en natts välbehövlig vila. Ha en mysig kväll allihop :)





matte

Jag tror du hade orkat min älskade!
För du är bäst! Puss

Svar: Haha tror inte jag ;) kyss! du kan va! :)
Cissi

MalinKalin

Mysigt att slå in julklappar :)

Svar: Ja, det är det ^^
Cissi

Mamsen

Oj vilka fina paket du gjort! Alla är till mej eller hur....haha. Snyggt papper har hittat också.
Vi syns på julafton....till dess - kram ♥

Svar: Kraaam :3 och ja klart ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)