Härnösand, Vårdkastornet

 
Hej på er!
Har varit lite dött från min sida här på bloggen, hehe. Befinner mig just nu i fina Härnösand, and I'm having a blast, haha! ^^ Känns skönt att vara hemma, för detta känns verkligen som mitt riktiga hem. Eller ja, det ÄR ju mitt riktiga hem, underbara Norrland. Har hittat på massa skoj så därför har bloggen blivit lite lidande.
 
Lägger upp några vääääldigt sparsamt redigerade bilder från toppstugan och vårdkasen här i Härnösand iallafall. Blev en promenad dit upp i förrgår alldeles innan solnedgången :) Blåste som fan kan tilläggas haha xD Men det var mysigt.
 
Varit hemma hos Madde och Marcus oxå, och jag och Matte blev mycket positivt överraskade när vi blev tillfrågade om vi ville bli deras kommande barns gudföräldrar :D Känns som en sån ära, hihi :D Så blev jätteglad över det :D
 
Imorgon ska jag iväg till Öbacka Vårdcentral och ta bort stygnen oxå. Ska bli skönt att äntligen bli av med dem för de kliar något fruktansvärt :P Sen på fredag blir det Birsta med världens bästa Madde ;D
 
Nu ska jag göra mig i ordning lite, men nu blev det iaf en update här ;) Puss på er!
 





Mamsen

Härliga bilder från toppen. Vad kul att du blir gudmor men nu får du ansvar.......haha!
Vi får hoppas att den förkylde här hemma piggar på sig så syns vi till helgen. Fram tills dess önskar jag dig en trevlig o vilsam vistelse i grannstaden.
Massa kramar ♥

Cissi

Tack mami <3 ja hoppas han blir piggare :) kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)