Redigera Bilder Åt Kommunen

 
Igår när jag var nere på Miljö- och Hälsoskyddskontoret fick jag en trevlig överraskning av Ulrika :D
Hon frågade om hon kunde få använda bilder som jag tagit i kommunen till naturvårdsprogram! Självklart tackade jag ja, så nu sitter jag här och går igenom alla mina bilder som jag tagit och redigerar :D En ekonomisk kompensation får jag också såklart, vilket verkligen är välkommet :D
 
Känns så skoj att hon vill använda Mina bilder ^.^ Ovanstående bilder är på kaveldun och Degeberga Backar :) Det går bra nu!





Mamsen

Så himla kul att du lyckas få ekonomisk ersättning för dina foton. Stort grattis! Nu skulle papsen ha blivit stolt o glad.

Kram

Svar: Ja det tror jag med.. :) Ja, visst är de :D kram <3
Cissi

Jocke

Grattis :) Blir lite extra reklam samtidigt när bilderna når lite fler personer :)

Svar: Hehe ja :D Tack ^.^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)