Missan

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Mammas katt Missan är så jäkla söt :D
När vi var uppe hos mamsen förra veckan Lekte mamma lite med henne och jag tog denna bilden då:) Kunde inte bestämma mig om jag ville ha den i färg eller svartvitt, men beslutet föll till slut på svartvitt då pojken tyckte att det var finast ^.^
 
Är hon inte ursöt? :D Fotade hennes syster Nova i helgen med när vi var uppe där hos dem, kommer att lägga upp de bilderna senare :) 





Madelene

Vilken vacker bild! :D

Svar: Tack gumman :):)
Cissi

Anna aka Schlierie

Vacker kissemiss bild !

Svar: Hehe tack :D Var en riktig ögonblicksbild :)
Cissi

Mamsen

Det blev en jättefin bild på Missan.

Svar: Ja :D Gillar den jättemkt :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)