Det Tar Sig, Sa Pyromanen..

 
Ja, fast i det här fallet är det då inte riktigt elden som tar sig dock, utan vår lägenhet ! :)
Vardagsrummet och sovrummet är i stort sett färdigspacklat nu, så nästa etapp blir att måla tak. Steg för steg närmar sig lägenheten till att bli vårt framtida hem :D (förlåt förresten att det blir så mycket lägenhetsbilder, finns inte tid för så mycket annat än det och jobb just nu så då blir det lite monotont ^^;)
 
Idag är det iallafall tio dagar kvar tills vi måste lämna ettan, och då ska den vara färdigstädad och alla möbler borta. Så imorgon är det tänkt att vi ska tömma förrådet här och packa ner saker i lådor. Dock ska jag till jobbet först. Jag börjar klockan 06:00 :P Ser verkligen fram emot att kliva upp så tidigt *not* :P Fast jag brukar ju vara morgonpigg så det ska nog gå bra :)
 
Så ja, snart är de läggdags då :D Sen får man hoppas att man kan somna. Får väl ligga och läsa politik på flashback tills jag däckar, hehe.





Mamsen

Politik som sömtablett kanske inte är någon dum idè. Hoppas du får sova bra inatt så du orkar med morgondagen.
Det ser fint ut det där, de jobbar på bra. Jag förstår att du längtar tills ni är på plats i den nya lägenheten.
Lycka till på jobbet imorgon nu.
Kram ♥

Svar: Ja de jobbar på super :) kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)