Välkommen Hem Till Oss! :D

Äntligen har vi internet!
Och ääääntligen kommer före- och efterbilderna på vår lägenhet :) De små bilderna till vänster är förebilder. Allt är inte klart i lägenheten än heller, men man kan ju till stor del se hur det kommer att bli ;)
 
Välkommen till oss! ..Så, vad tycker ni? :D
 
 





Mamsen

Åh, så fint ni har det ♥
Mamma blir lite avis nu. Har ni lust att ge en hjälpande hand här också? Haha :) Skämtar bara.
Njut nu av ert fina hem och ha en riktigt mysig helg.
Kram

Cissi

Hjälper dig gärna mami, det har jag ju sagt <3 Kraaaaam och detsamma <3!

Madde

Det blev så sjukt snyggt!! :D

Svar: Hihi :D kram <3
Cissi

Anna_aka_Schlierie

Me like mucho! Skulle ev. föredragit det gamla duschdraperiet! Mer.färg liksom , men svart är snyggt och modem (moden säger.en gammal tant på jobbet).

Svar: hehe :D draperiet är mörkblått, fast de syns dåligt på bild ^.^ det förra var i plast och hur fult som helst ^^ kram, hoppas allt e bra med er :)
Cissi

Leah / hael

Mycket tjusigt!! AVIS:D

Svar: Tack! :) Ni har det ju fint oxå ^.^ kram :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)