Rivning Pågår!

 
Välkommen till vårt vackra hem!
Rena lyxlyan just nu skulle jag vilja säga ;) Haha! Framåt går det iallafall med renoveringen, och nu när älsklingen går på frivecka imorgon kommer vi hinna göra en hel del :D Som ni ser är en hel del redan gjort dock, då vi haft hjälp av i stort sett hela familjen Åström med tapetrivningen ^^ Är bara sovrummet som fortfarande har någon vägg kvar nu där det finns något sånär intakta tapeter.
 
På tal om tapeter, imorgon är det även tänkt att vi ska åka och titta på just det ^^ Golv har vi i stort sett redan valt ut på Byggmax, så den biten är i princip klar :) På hallbilden ser man tillochmed lite av golvet som vi ska använda. Det står lutat mot väggen till höger :)
 
Ha en mysig kväll allesammans :)





Mamsen

Blir nog bra det där!

Svar: hehe ja :D tror jag med :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)