Lagade Favoritjeans

 
I förrgår fick jag tillbaka dessa byxor av älsklingens syster som hon har lagat!
Man kan knappt tro att de är lagade överhuvudtaget, så proffsigt gjort är det! Så det har blivit snygga slitningar på jeansen nu istället för stora hål som det var förut :) Stora hål på låren var ingen hit direkt så.. haha :)
 
Sjukt nöjd iallafall, tack så mycket Anna-Lena :D
 
För övrigt nyss hemkommen från en heldag på jobbet. Vad ska man säga? Skärtorsdagsröj? :P Hade varit ett passande namn hehe. Helt slut är jag iallafall, så nu blir det att njuta till fullo resten av kvällen för att sedan kollapsa i sängen. Imorgon är det bara på't igen, börjar 11:15.. :p Ha en mysig kväll allihop :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)