Lilla Busfröet Tindra

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Idag har jag haft min första lediga dag på över en vecka från jobbet.
Har hunnit med en hel del idag ändå må jag säga: Städat balkongen samt putsat fönstret där, haft Madde, Marcus & Viggo på besök, tagit en sväng ut till stugan, lagat mat och nu sitter jag och redigerar litegrann :)
 
Har ju massor av bilder från i juni när jag besökte mami och fotade Lilla Gumman och nya tillskottet Tindra :) Är inte färdig med bilderna än, men kan iaf bjuda på ett smakprov i form av bilden ovan sålänge ^^
 
Söta lilla kisse! <3





Mamsen

Nog är hon ett busfrö allt, lilla Tindra. Mina tofflor har hon adopterat som sina snuttefiltar, eller vad jag nu ska kalla det. Hon släpar ner dem för trappen och lägger upp dem prydligt på hallgolvet, för att sedan ligga o tugga på dem....
Du hann få mycket uträttat igår på din "lediga" dag. Idag är jag ledig men då jobbar du. Vi går om anvart!
Fin bild på Tindra. Ha en bra dag, kram.

Svar: Så himla gulligt :) Tack mami <3 Ses snart! <3 :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)