Här Är Det - Vårt Radhus! :)

 
Första bilderna på vårt nya radhus, yay :D
Tyvärr tagna i solnedgången med min iphone4, så kvaliteten är inte den bästa, men jag kunde inte hålla mig från att fota vårt nya hus idag när vi var uppe och hälsade på Maddelutten <3
 
Tänk att om en månad exakt idag flyttar vi in hit! :) Ofattbart fortfarande! Kommer inte bli så långt att bära från släpet heller när vi ska flytta grejerna, hehe. :))) Längtar så :D Så, nu vet ni hur det ser ut på utsidan :3





Diana

Vad mysigt det ser ut!

Svar: Tack, ja hela området är supermysigt :)))
Cissi

victoria

Åh gu va kul! tjusigt o vad skönt att ha längst ut :)

Svar: Ja det känns jätteskönt att inte ha grannar på båda sidorna utan bara en ^^
Cissi

Mamsen

Gulligt, ni kommer säkert att trivas gott där. Kram

Svar: Ja det tror jag vi kommer göra mami, hihi! :)
Cissi

Jennie Johansson

Åh, vad kul.. Hoppas att ni kommer att trivas bra där! :D Ser ganska mysigt ut :D
Kram!

Svar: Tack :) Ja, vi längtar ^.^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)