Powerwalk I Slask

God Kväll på er :)
Kom för inte så länge sedan hem efter en powerwalk i slasket ute. Känns inte direkt som att vi befinner oss i februari månad om man säger så :P Dock måste jag röra på mig.. Friskvård kan man kanske se det som ;) Jag har nämligen börjat få problem med ischiassmärtor i ryggen, benen och rumpan efter alla timmar i kassan.. I fredags när jag slutade så hade jag så ont på kvällen att jag satt på golvet och grät rakt ut. Har aldrig känt en sådan smärta i rygg, rumpa och ben förut!
 
Dock verkar det som att promenaderna gör sitt, för idag (tredje dagen med motion) så är nästan all smärta borta :) Så det är bara att fortsätta i samma spår hädanefter oxå. Snart är det ju vår (på riktigt) och då ska jag komma igång med träningen på allvar igen :D Längtar faktiskt efter att kunna springa en runda i skogen just nu ^^
 
Nu ikväll ska jag försöka skriva lite mer på mitt examensarbete iallafall ^.^ Sedan ska jag även göra lite ryggövningar som älsklingen brukar göra (han har samma problem med sin rygg).
 
Nu iochmed detta inlägg fick jag ju även en chans att återuppliva min "träning & hälsa" kategori ;D Yay för det! Ha nu en fortsatt mysig kväll allihop :)





Mamsen

Du gör helt rätt som går ut när du är ledig. Jag hoppas att ryggen blivit bättre.
Kör hårt med examensarbetet så du får din yrkestitel.
Kram

Svar: tack mami <3 I will!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)