Mina Nya Under

 
Älsklingen, han kan han! :)
Igår var vi nere i Birsta för att handla litegrann, bland annat ett till bordsben till vårt skrivbord. Sedan lite kläder och så oxå :) Jag har sedan länge behövt en ny bh men jag avskyr att köpa dem (det är minst sagt svårt att köpa en bra sittande bh när man har bröst som är över average :S). Iallafall blev det ett besök på Twilfit först men efter att ha provat halva deras sortiment så gav jag upp till slut, inget satt bra. Vi drog då in på den andra underklädesbutiken istället, Change, där jag spenderade en hel del tid inne i deras provhytter. Hon som arbetade där för dagen fick springa många vändor fram och tillbaka och hämta nya storlekar och modeller, men inget satt bra och högen på golvet bara växte. Tror jag hade halva deras butik där inne till slut kändes de som, haha. Konstaterade när hon åter igen kom tillbaka med ännu en modell att jag önskade jag hade hennes storlek. Hon skrattade och sade att hon gärna hade bytt med mig och att jag ska vara stolt över vad jag har. Men jag hittade ju inget som passade! :(
 
Något frustrerad bad jag min fina älskling att gå ut och hämta en annan storlek av en blå bh som hade suttit hyfsat, men det fanns inte i större så han kom tillbaka med denna som ni ser ovan. Jag provade den och tro på fan.. den passade! Och fin var den oxå! Storleken 70H är ju lite udda, men till slut fick jag ändå med mig en bh hem tillsammans med matchande trosor! Tack älskade <3 :D





Mamsen

Du har allt en snäll pojkvän du för det är inte alla som skulle byta bh. Den var snygg....
Kram

Cissi

Tack mami :) Ja han är bäst hihi :) kram <3

Nathalie

H?! Men kära hjärtanes hur orkar din rygg med det? :O

Svar: Man får tänka på hållningen litegrann bara :) Än så länge är det lugnt, oroar mig mer för när det blir dags för barn :( Då lär det bli tufft :/
Cissi

Leah / hael

Jag har 75I ett helvete att hitta :/ Dyrt med

Svar: Ja verkligen! Hittade en bh i första butiken som passa, den kostade 600:-.. haha :P Löjligt orättvist är de :S
Cissi

Syster

Haha du är lika udda som mig syster, har 75 J/K nu och jag förstår precis hur svårt det är att hitta nåt som sitter hyfsat... Har man tur hittar man en enda i hela butiken =/

Svar: Haha ja, det var exakt vad som hände på första.. men den bh:n kosta 600:- så blev inte av haha :) Kram <3
Cissi

Leah / hael

Jag betalar 780kr varje gång för en bh och den är inte ens snygg. mormor varnig :( hahahah

Svar: Fyfan :( Lider med dig! kram!
Cissi

Angela

Gud vad jag känner igen mig i din beskrivning, därför har jag gett upp alla butiker på stan där det bara tycks finnas c-kupor och jag drar 80F... Lyckades hitta min senaste passande bh när jag var i Frankrike! Men ett tips är Passionata som har prisvärda, snygga don och finns på tex zalando. Eva's underkläder är också ett tips - där finns nästan alla storlekar. Även 70I och såna "udda" :-D


Svar: Ja det är ett H**vete haha :D Tack för tipset :D Vad roligt att se att du läser min blogg oxå :)! Hoppas allt är bra med dig :) Kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)