Projekt: Mini Walk-In-Closet!

Jag och älsklingen har ända sedan vi bestämde oss för att köpa denna lägenheten haft planer på att fixa till det lilla förråd som vi har i hallen.
Igårkväll påbörjade vi det projektet! Detta lilla förråd kommer att bli min garderob när det är klart :)

Såhär såg det ut innan vi började golvläggningen, dock är listerna redan avlägsnade:
 
 
Vackert trägolv, eller hur? :P Original 50-talsgolv som var väldigt slitet och nött. Nej, här ska de in lite nytt golv!
 Lite teamwork var det allt när vi skulle såga till golvet, för vi hade nämligen bara en handsåg. Dessutom var ovan nämnda handsåg väldigt slö! Men tillsammans så grejade vi det:)

Här har älsklingen lagt första biten:
 
 
Lite finare med det här klickgolvet tycker vi ^^ Det är samma golv som vi har i köket, han som sålde lägenheten hade nämligen två paket över om vi tänkte vi skulle använda upp :)
 
Såhär blev resultatet av golvläggningen :)
 
 
Ber om ursäkt för lite kassa bilder, har fotat i dåligt ljus ;) Det som återstår nu är iallafall:
 
- Måla väggarna vita
- Sätta nya lister
- Måla hyllorna vita samt ta bort understa hyllan
- Måla golvlisten vit
 
Fortsättning följer! ^^





Mamsen

Det blir fint det där! Skönt för dig att få en stor garderob kan jag tänks mig.
Lycka till med resten ♥

Svar: Tack mami <3!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)