Viggos Dop

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR + Nikkor AF 50/1,8D + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Wow, vilken bildkavalkad det där blev ^^
Här är iallafall äntligen bilderna från vår fina gudsons dop som hölls den 14 juni i Stigsjö kyrka :) Det var en jättemysig dag, och hemma var vi inte förrän midnatt. Massor av bilder blev det ju oxå såklart, och tillochmed jag är med på två bilder ovan för ovanlighetens skull oxå ^^
 
Så nu är det bara att ta itu med de resterande bilderna från Kroatien, hehe :p Ska försöka fixa det så fort som möjligt :) Ha en fortsatt mysig kväll i värmen allihop :D





victoria

mysigt :) o fina bilder!

Svar: Tack :D Ja det var en riktigt rolig dag faktiskt :)
Cissi

Mamsen

Verkligen underbara foton och kul att se dig o Mattias tillsammans med Viggo.
Jag är säker på att ni hade en fin och minnesvärd dag.

Svar: Tack mami! <3 Det hade vi :) hihi ^^ kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)