Igår Var En Sorgens Dag

Vila i frid Miss Miss <3.
 
Igår var det en sorgens dag då min mami ringde och berättade att de akut hade fått åka upp till veterinären i Nyland för att avliva Missan.
Finaste lilla Missan hade antagligen fått den hemska kattsjukdomen Fip, som gör att katten kvävs :(. Sjukt sorgligt är det, för fina lilla Missan och Lilla Gumman var de bästa av vänner och nu är Missan borta.
 
Till Missans ära kommer här en liten serie bilder <3
 
 
You Will Be Missed, Missan <3





victoria

Nej! va sorgligt :( beklagar verkligen! men hon får det bra uppe i katthimlen <3

Svar: Ja, hon har det bättre nu <3 Tack <3!
Cissi

Mamsen

Ja,du gumman det var så sorgligt. Tack för de fina bilder du lagt ut på vår älskade Missan.
Den värsta sorgen har ändå mildrats något av vår nya lilla kattflicka som sprider både energi och glädje. Det har smittat av sig på Lilla Gumman som nyfiket följer allt som händer och de har hälsat på varandra flera gånger under morgonen. Kram ♥

Svar: Kram <3!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)