Sälsten I Solnedgång

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Tittade igenom Lightroom igår ikväll och hittade dessa bilder från en tidig augustidag då jag och älsklingen gick ut till Sälsten :)
Hade tagit med mig stativet oxådenna kväll, vilket oftast är ett måste om man vill fota kvällsbilder. Slutartiderna i dåligt ljus blir långa vilket många gånger resulterar i en oskarp bild om man inte har stativ, trots skakreducering på objektivet. Var väldigt glad att jag tog med stativet denna kväll iaf ;D
 
Utomlandsfotografi i all ära, men Norrland och Höga Kusten brinner mitt hjärta lite extra för måste jag säga när det kommer till landskapsfoto <3





leah

Så fint :)

Svar: taaack :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)