Lite Mer Renoveringsbestyr

 
Det går långsamt nu, men iallafall framåt med renoveringen här i radhuset.
Sambon har idag målat klart taket i vårt blivande sovrum, och jag har flängt omkring på stan och köpt tapeter. :) Färgen på väggarna kommer bli ljust ljust grå, och den vitlaserade träväggen kommer utgöra en bra brytningspunkt om allt blir som jag tänkt i huvudet ;)
 
Åkte på mer målning dessutom, oplanerad sådan skall tilläggas. Ack, jag som sade jag aldrig mer skulle hålla i en pensel efter jag färdigställt panelen nere i köket xD Tji fick jag. Budade nämligen hem några badrumsmöbler från KBS (auktionssida på facebook) och dessa möbler såg på bilderna väldigt fina ut, och beskrevs vara i bra skick. Men när jag väl såg dem på plats så visade det sig att dessa snarare var mer smörgula än vita. Men fina blir dem nu med lite färg! De ska hamna på vår gästtoa. Ska även passa på att måla om listerna därinne då, så allt blir vitt. :)
 
Ikväll blir det teparty här hemma på Furuvägen, för Maddelutt och Ramona ska komma hit och vi alla vet hur de slutar. Nämligen med att jag kommer vara uppe till typ ett inatt xD Har en tendens att bli så när vi tre ska surra, hehe ;) Får önska er alla en fortsatt mysig kväll :)





Mamsen

Vad duktiga ni är. Skulle haft er boende här hemma..
Ha en riktigt trevlig kväll/natt. Jag ringer tidigt imorgon bitti! Nejdå, skämtar bara.
Kram

Svar: Haha ja :D Kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)