30x3 - Årsfest @ Norrfällan II

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Lite mer bilder från vår 30x3-årsfest i Norrfällan :D
Efter att ha delat ut vinster och tröstpriser till grabbarna efter deras catwalktävling skingrades molnen som hade samlats och solen tittade fram igen. Vi bestämde oss att det var dags att köra lekar utomhus och efter att ha delat in oss i två lag körde vi igång. Den första leken gick ut på att vi skulle klä på oss en himla massa kläder och göra en löprunda. Kan låta rätt enkelt, men problemet var bara att vi skulle ha en tidning mellan benen, vifta med en flagga samt ha ett mynt i ögat samtidigt som vi sprang. Haha, det såg ju lite roligt ut och det tyckte tydligen alla som gick förbi också, för vips så hade vi fått massvis med åskådare som tittade på xD
 
Förutom den här leken körde vi även snöret, där vi alla skulle trä ett garnnystan genom våra kläder, ballongen där vi skulle smälla ballonger mot varandra (såg verkligen perverst ut haha), toarullen där vi skulle "pricka rätt" och avslutningsvis "kikhålet" där man skulle sparka ut potatisar från en bana tittandes genom en smal strut som gjorde att man typ inte såg någonting. :p Tror det hördes i hela Norrfällsviken när vi genomförde den sistnämnda, haha xD
 
Efter lekarna blev det sedan fest och alla umgicks och hade roligt :D Fortsättning följer när jag hunnit gå igenom de sista bilderna :)





Mamsen

Vilken härlig fest ni anordnade. De sötaste tjejerna var ju de som firades, haha.

Svar: hahaha ja eller hur xD
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)