April I Oktober

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Detta är faktiskt en sjukt gammal bild, tagen oktober 2011 när jag bodde nere i Kristianstad och April var och hälsade på.
Satt och bläddrade igenom gamla bilder i Lightroom och så dök denna upp och jag fick en sån redigeringslust! Så det blev till att öppna Photoshop och bara mixtra lite vilket resulterade i ovanstående bild. Kvällsterapi på hög nivå :p Sedan råkar det faktiskt vara så att denna bruden på bilden just tagit examen också, så grattis till dig ^.^
 
Känner att redigering av porträtt är mest min grej faktiskt och det kommer att bli sjukt skoj att kunna kombinera detta med mitt jobb på Coop senare ^.^ Begäret efter en riktig skärm börjar dock bli väldigt stort nu, jag är fruktansvärt less på denna gamingskärmen som inte återger färgerna eller kontrasten rätt. Menmen, skam den som ger sig, det kommer bli en ny skärm i sinom tid :) Nu får ni ha en fin kväll allihopa :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)