Minstingen I Familjen <3

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Jag har aldrig fotat en sån här liten krabat förut, men nu när vi fått tillskott i familjen så har jag helt plötsligt fått världens sötaste fotoobjekt att öva på :D
Tänk att jag har blivit moster åt en så söt liten varelse ^.^ Mosterhjärtat riktigt smälter varje gång systeryster skickar en ny bild på han <3 <3 Och snäll är han tydligen också (än så länge hehehe). På bilden är han en månad gammal, och nu är han två.Och han är så himla lik min syster när hon var liten ^^ Nej, jag måste åka upp snart igen och hälsa på, hihi <3
 
Tog mig alltså flera veckor att få upp dessa bilderna på bloggen.. Och ja, jag vet att jag är världens segaste ibland på att redigera, men så har vi ju faktiskt haft sjukt mycket att göra här på hemmafronten också. Och snart åker vi iväg också så man har lite tidspress på sig eftersom vi vill hinna klart gaveln innan lördag. På lördag åker vi nämligen en vecka till RHODOS tillsammans med Martin, Jonathan och Felicia :D Kommer bli så himla skoj, längtar verkligen. Lite mer värme där än här i kallhålet Sverige där jag fick stå med tjocktröja idag och skrapa och slipa färg. Och ändå var jag helt genomfrusen när jag kom in (och är det fortfarande, en timme senare). Lutar åt att det får bli ett kvällsbad ikväll. Ha en fin söndagskväll alla fina <3





Mamsen

Urgulliga bilder på lill-prinsen. Vi kanske kan åka upp om någon månad eller så, bara över en helg. Det går ju att ta tåget för det är faktiskt riktigt smidigt.
Nog känns det att hösten är ¨på väg. Så länge man befinner sig i solen är det skönt men i skuggan känner man verkligen att det är kallt i luften.
Hoppas det går lite lättare med slipmaskinerna.
Kraam

Svar: Tack mami <3 Ja absoluuuut :D Ja, eller hur :(((( sjukt tragiskt att sommaren var över så fort. Men i år fick vi iallafall en sommar så de får vi vara glada över :D Hehe ja, servan går varm kan jag lova ;p hehe. Kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)