Ramona IV

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Fick sån sjuk redigeringslust igår kväll igen efter att ha tittat igenom lite bilder av Alessandro Di Cicco på 500px. Herregud vilken bra fotograf han är, jag har en lååång väg att gå innan jag kan mäta mig med honom. Definitivt en ny favoritfotograf! Iallafall, efter att ha kikat lite där var jag tvungen att experimentera. Åter igen fick Ramona bli mitt offer, och det resulterade i ovanstående bild. ^^ Behöver fota mer porträtt så jag får ett litet större urval känner jag när redigeringslusten kryper på;) Någon frivillig?! ^^
 
Idag är jag för övrigt ledig från jobbet, så vi får se vad dagen har att bjuda på. Ikväll är det iallafall bokat för middag på Sams med svärfamiljen, kommer bli massa mys ^^ Och nästa vecka är jag ledig fyra dagar (so far) så då tänker jag försöka bli klar med målningen av vår jäkla altan! (kommer kanske bilder på det projektet också, om jag får det klart vill säga ;D) Kram på er nu!





Anonym

Jag är frivillig :) //Anna H

Svar: sweet :D:D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)