Året 2016

Året 2016 har varit ett mycket händelserikt år, minst sagt, så här kommer en liten årsresumé!
 
I slutet av januari bytte jag röda arbetskläder mot gröna, då jag fick ett nytt arbete på Coop Forum här i Härnösand. Äntligen tillbaka i stan och jag slapp pendlandet! En fin avskedspresent fick jag också.
 
Avskedspresent från Ica Anderssons i Sörberge
 
 
Mars var månaden då jag, mamsen och lillasyster åkte på vår första resa tillsammans på väldigt länge, ner till våra nyfunna släktingar på mammas sida som vi aldrig träffat förut. Tack vare min fina kusin Samanthas släktforskande fick vi efter alla dessa år äntligen lite släkt på mammas sida också <3 Det var ett känslosamt möte och ett intensivt dygn, men vi alla är så glada över att äntligen ha fått träffats <3
 
Lillasyster, kusin Samantha, mamma och moster Kicki <3
 
 
I maj fyllde min älskling 30 år och jag överraskade med en resa till Helsingfors med Silja Symphony. Vårt vackra grannland bjöd på spännande utflykter, massor av god mat och mycket kärlek tillsammans med min andra halva. Älskar dig gubben min!
 
Solnedgång över Östersjön och buffé på Silja Symphony.
 
 
Juni var månaden då jag blev moster för första gången åt underbara charmtrollet Sebastian Chai Nordin! Självklart åkte vi även upp och hälsade på och jag fick snusa på min systerson för första gången <3 Kärlek på högsta nivå :D
 
Mosters lilla charmtroll <3
 
 
I juni fick vi även storbesök då det var världspremiär för M/S Birka att besöka vår fina lilla stad. Nyfikenheten var stor och massor av människor hade samlats för att se hon angöra i djuphamnen. Självklart var vi på plats också.
 
M/S Birka & Ådalen III
 
 
Juli var månaden då vår stora födelsedagsfest gick av stapeln. I många månader hade jag, Madde och Ramona planerat en födelsedagsfest för våra tre grabbar som alla fyllde 30 i år. Och i mitten av juli blev den äntligen av! De överraskade grabbarna blev hämtade med buss här uppe på Furuvägen för att sedan tillsammans med oss alla åka ut till Norrfällsviken där vi hade pyntat Norrfällsvikens festlokal dagen innan. Många lekar, skratt och god mat blev det och en oförglömlig kväll för våra grabbar.
 
Finaste 30-åringarna <3
 
 
September blev en händelserik månad då vi åkte till Rhodos tillsammans med Jonathan, Martin och Felicia. Rhodos överraskade positivt och det blev en vecka full med sol och bad och roliga äventyr. <3
 
I väntan på bussen, solnedgång över Falirakis strand och vackra Symi <3
 
 
Sommaren och hösten 2016 var även månaderna då vi tog itu med målningen av vårat radhus, rev det gamla trallet på baksidan samt renoverade vår gavel. Har aldrig visat någon efterbild men den kommer äntligen här :D
 
Vår nyrenoverade gavel med två nya fönster.
 
 
November blev en chockerande månad då vi blev överrösta i snö så att vi trodde vi skulle drunkna i den. Aldrig förut har det snöat så mycket på så kort tid. Därefter följde ett intensivt töande och nu lyser snön med sin frånvaro igen.
 
Snökaos i November.
 
 
December har präglats av jobb, men nu väntar årets sista kväll och den kommer att spenderas ute i Saltvik tillsammans med Anna-Lena, Fredrik och Jocke med middag och massor av mys. Gott nytt år på er alla, tack för ett händelserikt och underbart år <3
 





Iselin Renée

Så mange fine bilder :)

Svar: Takk :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)