Patric & Sofia Med Familj

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Fick äran för ett tag sedan att fota denna fina familjen i stadsparken :)
Det är ju så himla skoj att fota nya ansikten, men att få alla dessa ansikten att samarbeta exakt samtidigt för att få en perfekt bild är som alltid ett spännande projekt, haha :p Men till min hjälp hade jag bästaste Maddelutt, med reflexskärmen i högsta hugg :D Och trots det kassa och kalla vädret blev det flertalet fina bilder, mitt långa 24-70 objektiv till trots (dåligt ljusinsläpp plus långt objektiv = no funny). Högsta önskan just nu dock är ett 85mm porträttobjektiv som ger bättre bakgrundsoskärpa! Någon gång, snart så, då jäklar ska jag slå till :p
 
Hoppas ni har en fin kväll i det blöta vädret ute (från -12 till +2 på inte ens ett dygn är ganska galet!!) kram på er allihop :)
 





Mamsen

Guud, så fina familjefoton! Du är allt bra duktig på fotografering.

Svar: Aww tack mamsen <3 :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)