Vinterpromenad På Alla Hjärtans Dag

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Har ådragit mig en hemsk förkylning de senaste dagarna, men igår trotsade jag den och vi gick en liten runda på bondsjöspåret innan älsklingen åkte på jobbet.
Det var riktigt behagligt ute faktiskt ändå, vindstilla som det var, och trots förkylningen så var det riktigt skönt att få komma ut :)
 
Är nu ledig fram tills onsdag så jag hoppas att min förkylning ger med sig till dess!! Hoppas ni får en mysig dag allesammans ute i solen :)





Diana

Åh vad mysigt det ser ut! Vintern känns ganska avlägsen här nere, även om vi fick några snöflingor imorse.

Svar: Hehe ja de är lite skillnad här uppe mot där nere :) Skulle gärna byta bort lite av snön om du är intresserad? haha :p
Cissi

Mamsen

Usch för dessa förkylningar men det är bra att ta sig en nypa frisk luft och fina bilder blev det ju på köpet. Krya på dig nu. Hoppas du är pigg tills på onsdag. Kraaam!

Svar: Tack mami :D Det var jag! ^.^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)