Grabbarna Har Jobbat På Bra Idag.. ^^

 
Semestern är ju kanske egentligen till för att man ska ta det lugnt och bara njuta.
Men inte på Furuvägen 74 inte! Här har det varit full fart ända sedan klockan 9 imorse. Jag på framsidan och bröderna Åström tillsammans med svärfar på baksidan. Jag har slipat, målat och jäklats där, de har skruvat, svurit och jäklats här.
 
Det hela tog fart för någon vecka sedan när jag kom hem från jobbet. Då hade Matte fått en idé. Det gamla trallet skulle bort! Och han hade redan hunnit riva bort första planket så det fanns ingen återvändo, haha. Och nu någon vecka och x antal trallskruvar senare ligger det nya och vackra trallet på plats. Grabbarna har tillochmed hunnit med att sätta upp första bjälken till den framtida inglasade delen av altanen. Stolt man blir över dem ^.^ Kommer komma fler bilder sedan när allt är klart :)
 
Nu har vi iallafall intagit soffläge, och så kommer det förbli resten av kvällen. Ni får ha en fin kväll allihop :D





Mamsen

Oj vad ni ligger i och fint blir det. tänk om jag hade er energi och alla händer. Går trögt när man är ensam.

Svar: Tack mami <3 Ja, du behöver skaffa dig en riktig karlakarl som kan styra upp lite ;) hehe. Vi kommer hjälpa dig såklart <3
Cissi

Avoria

Härligt att ha det gjort! Blev riktigt fräscht och fint :-)

Svar: Ja, så skönt :D tack, kan inte hålla med mer ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)