Min Systers Lilla Familj <3

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Förra veckan var vi på roadtrip upp till Umeå för att hälsa på min lillasyster och hennes Jonas samt för att träffa deras lille sötnos för första gången.
En månad gammal är han nu, och usch vad söt han är! Det var ju så att mostershjärtat bara smälte <3 Självklart så ville jag ju ta några bilder på den nyblivna lilla familjen, och ovanstående bild togs kvällen innan vi for hem. Jag meckade ihop en temporär reflexskärm av folie och kartong som mamma snällt fick stå och hålla när ovanstående bild togs i motljus mot den nedgående solen. Inte för att den var speciellt effektiv, men den gjorde ju lite verkan iallafall, haha. Efteråt begav vi oss ut på en kvällspromenad där vi halvt blev ihjälbitna av den ilskna myggen. Huva. 7 myggbett på en och samma gång, på samma ställe dessutom, axeln. Det var typ som att de alla gick ihop och bestämde sig att NU JÄKLAR SKA VI ATTACKERA! Så ja, det kändes, haha :p
 
Lille Sebastian har iallafall än så länge varit ett väldigt snällt tillskott vad det verkar. Sover, äter, bajsar. I den ordningen. Tänk att jag har blivit moster :D Kommer att lära grabben massvis med hyss i framtiden, de kan jag lova, hehe <3 ;)





Mamsen

Så fina de är men jag vet att Millan inte håller med...

Svar: Ja de är så fina :) Hon gav mig tillåtelse att lägga upp bilden faktiskt ^.^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)