Felicias Studentbal

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Som jag skrev förut, så var jag såklart på plats och fotade Felicias studentbal på St. Petrilogen här i stan.
Stället var smockat med folk, och det kändes som att alla veteranbilsägare var ute och körde studenter just denna kväll, för vart man än såg så kom det amerikanare efter amerikanare, den ena finare än den andra, påväg mot logen. Och alla hade de baksätena fyllda med blivande studenter. Nu låg ju mitt primära fokus på Felicia, så jag fotade faktiskt bara deras eskort, haha ;) Ville ju inte råka missa deras bil bara för att jag var upptagen med att fota någon annan, hehe :p
 
Måste säga att studenterna hade en förbaskad tur med vädret också. Det hade regnat hela eftermiddagen, men lagom till baldags så sprack himlen upp och solen visade sig. Lagom till att de gick in på balen däremot slöt sig dock molntäcket väldigt snabbt, och regnet skvalade åter ner från skyn. Haha, var lite roligt att det blev så precis xD
 
Det kommer mer bilder, fotade nämligen enbart Jonatan och Felicia också, innan hon gick in på balen. Ska ge mig i kast med de bilderna såfort jag får tid :) En jobbvecka väntar med jobb mån-fre, men skall nog kunna finna lite luckor mellan husfixet och jobb. Som jag skrev förut så håller vi ju på med husmålning för tillfället, men tack vare (eller snarare på grund av) det dåliga vädret de senaste dagarna har vi inte kunnat börja måla än. Men imorgon så smäller, det då ska jag kavla upp ärmarna och ge mig i kast med lite målning igen :D
 
Tillbringade för övrigt denna lediga dag uppe hos mamma, där vedklyvning stod på to do listan. Så fem timmars klyvning drygt har det blivit idag och jag har fått bättra på brännan lite, haha. De stunder solen bestämde sig för att visa sig vill säga. ;) Så nu återstår det inte så mycket av mammas tidigare enorma vedhög, yay :D Kommer sova gott inatt kan jag lova ^.^





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)