Grattis Felicia På Studenten!

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED + Reflexskärm Silver
Make-up och hår: Anna-Lena Åström.
 
Idag har vi varit på studentmottagning för min svågers fina sambo Felicia som har tagit studenten!
Stort grattis till dig och sjukt bra jobbat!! <3 Det bjöds på jättegod mat och dryck hemma hos Felicias föräldrar i Kragom och efter många skratt och massa firande rullade vi hemöver därefter.
 
Jag fick även äran att fota Felicias studentbilder, vilket jag gjorde hemma hos hennes föräldrar i Kragom för lite över en vecka sedan nu. Vädret var mulet och kyligt, men det hindrade oss inte från att fyra av ovanstående bilder på under halvtimmen. Felicia var en ren fröjd att fota, och det var väldigt svårt sen att välja ut bilder då i princip alla var så himla bra :D (well förutom den jag fotade när vi hittade krypet som kröp uppför jumpsuiten då, haha!) Sedan har jag även fotat balen, samt såklart idag. Enda tråkiga är att jag missade när hon gick ut, för jag jobbade idag fram till två tyvärr. Menmen :) Har blivit många fina bilder ändå :D Och en stor cred ska även Anna-Lena ha för det vackra håret och sminket! ^^
 
Nu väntar tidigt sänggående för mig, då jag ska jobba imorgon igen och det har varit en fartfylld och väldigt rolig dag. Antagligen inte för en annan viss ung dam dock! ;) Grattis igen till dig Felicia, och tack för idag <3





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)