Jonathan & Felicia

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
Make-up och hår: Anna-Lena Åström.
 
Var ett tag sedan jag skrev ett inlägg sist, tyvärr.
Men så kan det bli när man jobbar mycket och har mycket husfix att göra. ^^ Men jag har iallafall hunnit redigera klart dessa bilder ovan från Felicias studentbal :D De är så söta tillsammans dessa två alltså! :) <3
 
Är mitt uppe i mina sista arbetsveckor nu innan mina 2 veckors semester, som kommer bestå av husmålning och ännu mer husfix haha. Baksidan är målad nu iallafall, dock så återstår målning runt fönstren än där. Vi gjorde en supertabbe och maskerade runt fönstren med vanlig maskeringstejp, inte smart! Det resulterade i att jag har fått spendera hela eftermiddagen nu med att skrapa bort tejprester.. Tog drygt 3h nästan innan jag var klar, haha! Men, man lär sig av sina misstag som det heter, så nu har jag införskaffat riktig blå fönstertejp till framsidan iallafall.
 
Återstår att se när vi orkar ta tag i det projektet..;)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)