Under The Apple Tree - Felicia

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Sista två av Felicias studentbilder hann jag med att redigera klart igår.
En av dessa kommer till 100% få en plats i min portfolio kan jag lova. Tycker de blev så fina :) Eller ja, alla bilderna vi tog denna dagen blev ju helt fantastiska så det kommer bli mycket svårt att välja ut ett fåtal till portfolion xD Nu är det bara att hugga tag i balbilderna härnäst. Jag hoppas att jag kommer ha lite tid över till det imorgon, efter att jag grundmålat här på baksidan.
 
Vi har nu satt igång vårat projekt ommålning av huset, och än så länge så har vi målartvättat, skrapat och idag impregnerat baksidan. Så imorgon blir det grundmålning och därefter lite spackling när färgen torkat. Satsar på att bli klar med baksidan denna veckan, så nu får vi ligga i lite :p Matte har jobbvecka, men har hunnit kapa till alla längder av de brädor vi ska byta på baksidan, så nu återstår bara massa grundmålning på de för mig innan de kan sättas upp och slutmålas. Men jag är ju ledig imorgon (än så länge) så jag tänkte jag skulle hinna med det också imorgon! Bara att köra järnet liksom :p
 
Jobbat stängning nu ikväll, så nu blir det lite serier innan tidigt sänggående så att jag kan komma upp i tid imorgon o börja köra. Kram på er alla :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)