Sussi & Dahlia II

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Oj vad mycket snö det låg kvar när de här bilderna togs :O
Vilken skillnad. Men nu har vårvärmen äntligen kommit, krokusarna och scillan har slagit ut på framsidan och solen har lyst de senaste dagarna. Tyvärr så har jag jobbat dagtid hela veckan, samt föregående vecka, så jag har inte hunnit vara ute och njuta så mycket förutom på lunchen. Idag börjar jag dock 16, så snart ska jag bege mig ut i trädgården och beskära rosorna samt flytta på lite jordgubbsplantor :D
 
Onsdag gör jag min sista dag innan lite ledighet, så det är tänkt att på torsdag ska bilen fixas med nytt avgasrör och fläktrem, och på fredag ska jag upp till mamsen i Kramfors. Ha en fin vårdag allihop :D





Mamsen

Fantastiska bilder och vilken fin häst. Idag har du tur med vädret och arbetstider. Jag har också varit ute och räfsat lite men tyvärr så är det ju jobb igen från 14.00. Ha de gott o kram.

Svar: Tack mami <3 Kram :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)