Anna IV

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
Modell: Anna Höglin.
 
Woopwoop!
Sista bilderna från min och Annas fotosession i höstas gjorde jag klar igår :D Gillar verkligen alla dessa bilderna skarpt <3 Men det blir ingen break från redigeringen här inte, såfort jag får lite mer ledig tid så har jag fler sesioner att redigera samt sista bilderna från Rhodos. Jag är verkligen segast på jorden när det kommer till att redigera, men så har man inte alltid inspiration heller och då vill man inte sätta sig ner och redigera, hehe.
 
Imorgon är det dop för min systers fina lilla pojke i Gudmundrå kyrka, så då kommer det att bli ännu mer bilder också. Ska bli så kul att få se hur mycket Sebastian har växt sedan vi var uppe i Umeå och hälsade på sist <3
 
Fick även äntligen på vinterdäcken idag på bilen, klev upp vid 07:30 då jag hade tid 08:30 (yes jag har varit lat senaste året, eller snarare gjort så att älsklingen slipper byta på två bilar hehe). Det var verkligen i grevens tid jag bytte, för nu snöar det som fasen ute :( Usch, jag hatar snö. Hoppas på en tidig vår i år! :P Ha en fin fredagskväll allihop :)





Mamsen

Tjusiga bilder! (som vanligt)
Du kommer att bli förvånad när du ser lilla Sebastian. Han har vuxit jättemycket sedan i somras.

Svar: tack mami <3 Ja, han hade vuxit så mycket! :D:D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)