Anna II

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
Modell: Anna Höglin.
 
Bjuder på en till bild från min och Annas fotografering som vi hade sist :)
Är ju mitt uppe i ett jobbstreak igen, så jag hinner inte redigera så mycket som jag skulle vilja om man säger så :p Sedan håller jag på med rostfix på bilen just nu också på mina lediga stunder, så det stjäl mycket tid tyvärr. Men så kan det vara ibland :D
 
Denna bilden gillar jag iallafall väldigt mycket, och jag satt bra länge och knåpade med den innan jag var nöjd. Men 100% nöjd blir jag ju aldrig, perfektionist som jag är ;) Det är det som är det jobbiga när jag redigerar, att jag alltid sitter och letar fel och kan stirra mig blind på småsaker. Sedan stänger jag ner bilden för kvällen, och när jag öppnar den dagen efter så är jag inte alls lika nöjd med den längre som jag var kvällen innan, haha.. Därför jag ofta segar med att ladda upp bilderna här, för den här bilden redigerade jag klart för bra länge sedan nu och sedan har jag suttit och öppnat upp den och tittat kritiskt x antal gånger. Men nu känner jag att den är klar iallafall! :) Ha nu en fin kväll allihop :D





Mamsen

Jättesnyggt! Du kan du.

Svar: Tack mamsen ;D <3
Cissi

Anonym

Snyggt.Blev ju hur bra som helst. Kramis

Svar: Tack :D:D
Cissi

Kattis

Tycker du fått till en riktigt fin och drömsk känsla i bilden...vart jättebra tycker jag!:D

Svar: Aww tack så mycket :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)