Black Beauty - Anna

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
Modell: Anna Höglin.
 
Igår på min lediga dag tog jag och Anna oss en svängom ut i skogen för att fota lite :D
Bilturen slutade i en skogsglänta utanför Solum, där vi kom att spendera nästkommande timmen. Anna är så sjukt fotogenisk så att det inte är sant och jag fick massor av fina bilder :) Blir fler fotosessioner senare med denna donna ^^
 
Ville göra något lite annorlunda denna gång, inte bara straight up porträtt som jag brukar göra annars. Hade en vision i huvudet sedan innan, och det resulterade i ovanstående bild. :)
 
Idag är det TVÅ dagar kvar till RHODOS förresten! Kommer bli så skönt med lite sol och värme nu, samt semester. Vi är för övrigt också klara med gaveln äntligen efter några dagars intensivt slit och jag har tillochmed fått en blåsa på långfingret från penseln, då har man fasen målat mycket! Bilder kommer, fotar nog när ställningen försvunnit ;) Nu ska jag hugga in i lite mer redigering, ha en mysig kväll allesammans :)





Diana

Åh vilken vacker bild, verkligen en spännande vinkel!

Vad avundsjuk jag blir på att du ska iväg på solsemester! Vad härligt! Måste vara skönt att förlänga sommaren så :)

Svar: Hehe tack :D Ja, det ska bli härligt faktiskt :)
Cissi

Angela

Vilken härlig bild!

Åh, Rhodos... Nu blir jag avis, ack så vackra ö. Glöm inte att åka till kallithea och handla mat på marknaden bredvid kyrkogården ;-) Ha det så kul och njut av kulturen :-D

Svar: Tack :D Okej, ska kolla upp de ;)! tack för tipset ^-^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)