Borta Bra Men Hemma Bäst.. :)

 
Så var vi hemma igen i Sverige efter en härlig vecka på vackra Rhodos.
Vi kom hem sent i förrgår kväll, så det var nästan bara att hoppa i säng på en gång. Igår jobbade jag hela dagen så resväskorna förblev ouppackade ända tills idag. Matte stackarn åkte på magsjuka också i samband med hemkommandet, så han låg däckad hela natten och gårdagen :( Idag mår han dock mycket bättre. Vi andra klarade oss utan sådana incidenter, well förutom att vi alla var allmänt dåliga i magen då hela veckan :p
 
Ska sätta mig ner idag och redigera lite bilder, har massor och åter massor att gå igenom. xD Bjuder på en bild iallafall från vårat hotell Pegasos. Ja, ni fattar ju varifrån de fått de namnet med tanke på statyn utanför hotellet :p Ska även iväg en sväng till Felicia och Jonathan för att hjälpa dem med att slipa lite :) Först ut blir dock en promenix med Maddeluttplutt som jag inte sett på jättelänge! <3
 
Ha en fin dag nu alla :D Återkommer senare ;)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)