Höstfin, Minsann!

 
Nu är Gunnsan höstfin minsann.
Och jag har ont i armarna, haha. På dagens agenda stod iallafall en utvändig rekond av min lilla ögonsten anno 1998 så det blev en tur ner till OKQ8 där jag tvättade henne i en tvätthall, sedan hem för att låta henne torka. Därefter på med vax och jag fick hjälp av Matte att förvandla den matta och oxiderade huven till en skinande röd spegel. Sedan fortsatte jag själv med resten av bilen och avslutade med bumper shine på alla svarta detaljer och lister. Så nu skiner hon minsann! Var så skönt att få det bortgjort, för nu återstår "bara" rostfixet som jag eventuellt ska börja ta mig an imorgon, beroende på hur ont i armarna jag har xD
 
Nu ska det intas soffläge här resten av kvällen, det tycker jag faktiskt att jag har förtjänat efter dagens insats :D





Mamsen

Säger bara - WOW, imponerande!

Svar: Taaaaaack mami :D:D:D Ja nu har man polerat så man har riktigt jäkla ont haha.. Kommer verkligen kännas imorgon xD
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)