Anna @ Häggdånger II

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
Modell: Anna Höglin.
 
Igår fick jag en sån redigeringslust igen och det är då det är så himla bra att man har massor av bilder att jobba med som man inte redigerat innan.
Såsom vår lilla session från Häggdånger tidigare i vinter ^^ Har även så smått börjat göra om min portfolio med större bilder, samt håller på med omredigeringar av massa bilder som inte blev så bra som jag hade tänkt mig när jag sett dem på nya skärmen. Tar massa tid tyvärr haha, men kommer bli bra i slutändan :D
 
Satsar även på att äntligen kicka igång min fotoverksamhet nu i vår :3 Det som har hindrat mig är mest rädslan inför det här med bokföring. Jag kan ingenting om sånt, men Lena på jobbet ska hjälpa mig att komma igång så tror det kommer gå galant :D Bara man lär sig hur man ska tänka osv ^^
 
Ikväll väntar lite jobb för min del, har haft känningar av förkylning i halsen sen igår men än så länge är det inte så illa att jag inte kan jobba. Bara lite halsont. Så jag hoppas att det inte blir värre :D Time will tell! Ha en fin dag allihopa <3





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)