Hemma Hos Oss Nu :D

 
Vi fick en trevlig alla hjärtansdag-present hemlevererad till oss här hemma :D
Vår nya säng som vi köpte på Mio för tre veckor sedan! Åh herregud som vi har längtat efter detta! Efter fyra år med en alldeles för hård säng så kan vi äntligen sova gott om nätterna :D Tar ju lite tid att vänja sig vid en ny säng dock, men so far so good. ^^ Sängborden ska bytas också såklart, de passar inte riktigt in längre, hehe.
 
Passar på att visa en bild på vardagsrummet också, nu efter att vi har målat om. Väggarna gick från gulnat vitt till vitt, och kaminen som såg kritvit ut förut ser nu ut att vara mer gul haha :p Listerna saknar dock fortfarande färg, men detta ska åtgärdas under våren. Vi måste även måla om taket en gång till tyvärr, då Byggmax takfärg inte levde upp till förväntningarna om man säger så. Men det tar sig här hemma :D
 
Har tyvärr åkt på en jäkla förkylning, efter att ha lyckats hållit mig frisk i över ett år. Och den har satt sig på bihålorna, vilket inte är alltför angenämnt. Så idag blir det inte många knop gjorda här hemma, men ska väl lyckas slänga ihop någon form av middag iallafall :) Hoppas ni får en trevlig dag allihop <3





Syster Yster

Vad fint det blev syster! =D
Måste passa på att fråga dock.. Vad tänkte ni göra av de gamla sängborden? De är ju superfina (hint hint vi skulle behöva nya.. Har fortfarande de gamla vita begagnade som vi skaffade till Hörnefors..)
Och krya på dig, för bihålor kan jag rekommendera Sinupret receptfritt på apoteket om du inte använder det redan.. Mirakelmedel för mig när jag haft bihåleinflammation. =) Kram kram!

Svar: Tack systeryster :D <3 Tanken var ju att de skulle följa med sängen ;p Men de går ju att diskutera såklart ;D
Cissi

Mamsen

Wow så tjusigt ni har det! Ni har lyckats skapa ett alldeles förtjusande vackert hem. Duktiga ni är!
Kram :)

Svar: Tack mamsen <3 <3 <3 :D
Cissi

F

stiligt!

Svar: Taaaack :D:D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)