Strålande Sol & Kyla I Häggdånger

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
Modell: Anna Höglin.
 
Igår tuffade jag och Anna iväg mot Häggdånger i kylan.
Tanken var att vi skulle fota naturfoto, men såklart blev det även en liten fotosession då solen var så himla fin just på den här platsen. Fötterna frös rejält när vi väl blev klara och satte oss i bilen, och fyfasen vad ont dem gjorde! Helt sjukt. Men skoj var det :D
 
Redigeringen på denna skärmen har varit lite tuff stundtals so far, då det är en helt annan typ av skärm, så det kommer nog ta ett tag att vänja sig. Speciellt med kontrastbiten, för det är lite annorlunda kontrast jämfört med den gamla skärmen, den är liksom inte lika "stark" om man kan uttrycka det så? :P Men som sagt en vanesak, fast såhär i början är det lite jobbigt för det är lite svårt att se om man lagt på för mycket kontrast. xD 
 
Har även varit uppe hos mamsen i Kramfors idag och umgåtts <3 Inte varit där sedan i jul så det var verkligen på tiden! Timmarna bara flög iväg, och ändå gjorde vi inget speciellt? haha :p Nu ska jag pröva och redigera vidare lite, hehe :) Kram på er <3





Diana

Åh så tjusigt, tycker färgerna och ljuset är jättevackert i den här bilden!

Svar: Tack <3 Ja min nya skärm har verkligen gjort underverk :)
Cissi

Mamsen

Snyggt foto (som vanligt)
Du har blivit duktig på fotografering/ redigering. Av det du försökte lära mig var det inte mycket som fastnade tyvärr men jag blev imponerad av dina kunskaper.
Ja, tiden rann iväg fort utan att vi gjorde något alls men det var en härlig eftermiddag. Kram

Svar: Aww tack mami <3 Hehe jag får skriva en liten redigeringsbibel till dig hihi <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)