2 Days Until School Starts.

Två dagar tills skolan börjar igen.
Känns som sommarlovet bara har flugit iväg, tillochmed snabbare denna gången än vanligt. Nyss fick vi ju lixom sommarlov, eller? På tisdag iallafall börjar jag mitt nya masterprogram, Biologiprogrammet med inriktning biologisk mångfald, kommunikation och samhälle. Flashy namn huh? :P Börjar terminen med två avancerade kurser som går samtidigt på halvfart, nämligen Limnologi och Ekologi II. Dessa kommer jag tenta av i november och det är bara en dag mellan tentorna. Scary! Får hoppas det går bra iallafall!

Ska snart över till Nina en sväng är det tänkt, hon flyttar till Irland imorgon och kommer stanna där till december. Så tänkte säga hejdå ^^



Bild från när vi fotade förut ^^





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)