Cloudy


Campus sett från mitt fönster.

Tyvärr är det tråkigt väder ute idag.
Man kan verkligen fråga sig vart sommaren är? Vädret har varit helt ombytligt, ena dagen har det varit sol, andra åskat och regnat. Det åskade och regnade riktigt mycket inatt! Fast det är rätt mysigt att sova till regn och åska ändå.. =)

Dagens planer är att städa rummet litegrann, färga håret (redan gjort, så CHECK!) och sedan gå till Ica samt träna. Vardagsysslor med andra ord! Får se om det blir någon exkursion imorgon..





Mamsen

Ja det såg verkligen grått ut! Fast det är inte mycket bättre här. Trots usel väderlek så drog vi till Mjällom idag och har fått ihop 10 liter kantareller. Inte illa.....men jäklars så blöta vi var när vi kom hem.

Kram

Cissi

Låter najs! Skicka ner lite?:p haha ^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)