Crayfish Party

Igår hade sjuan kräftskiva!
Blev en trevlig kväll som tog slut någonstans vid 02:30 eller så :P Jonatan hade kommit upp från Lund med, och stannade här ända tills nu ikväll då jag följde med han ner till tåget. Emil och Habib har kommit tillbaka till korridoren från sommaruppehållet med, så det börjar bli liv i sjuan igen =)

Tog inte mycket bilder igår, ljuset var inte det bästa i köket och så men ^^ Lägger upp två iaf!








Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)