Finally Some Shopping!

Igår trillade cashen in på kontot och idag blev det en tur ner till stan!
Har inte shoppat sen i våras så kändes som det var dags hehe ^^ Dock blev det inte mycket klädesplagg, men det blev fina grejer ändå :D En ny skolväska, eyeliner, skolmappar, förvaringslådor, leggings, linser samt en ny plånbok! =) Riktigt nöjd med inköpen ändå :D

Kommer upp bilder från insparken lite senare idag ;)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)