I Don't Feel A Thing

Vaknade imorse och upptäckte att jag fortfarande inte har varken lukt- eller smaksinne.
Världen är så jävla tråkig utan sensationen att uppleva lukt och smak!! Tänk dig att du tar på dig din favoritparfym. Men du känner inte doften av den alls. Du tvättar håret men känner inte att det luktar fräscht. Eller, som jag gjorde nu.. Du häller upp en tallrik med fil och hemmablandad müsli och för skeden till munnen. Det enda du känner är att filmjölken är kall och len mot tungan, och att müslin är frasig så som den ska vara. Men ingenting mer. Inget. Det är fan inte ens kul att äta längre.

Jag hoppas fan att mina sinnen kommer tillbaka snart, har varit 4 dagar såhär nu och jag är less.





Mamsen

Visst är det jobbigt att inte känna smak och lukt men var glad att du KAN äta i alla fall. Och....luktsinnet kommer ju tillbaka, hav tröst.

Ha en trevlig kväll o hälsa Sebastian.

Kram

Cissi

Tack mami :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)